16 Haziran 2008 Pazartesi

Kumburgaz'da 2.000'inci kilometre!


Selam blog. Yine bir gezi sonrası buradayım. Son günleri anlatayım, sen de mutlu ol.

Salı günkü son sınavımdan (ki son değilmiş, bütünlemeye kaldım) sonra dergiden Ahmet'le beraber CuBuF'a atladık, yola koyulduk. Etiler'de birinci viteste biraz fazla gaz verince ön kaldırdım, bir-iki saniye tek teker gittim. Tek başımayken zevkli oluyor o 1-2 saniye, ama arkada 90 küsür kiloluk koca adam varken insan tırsıyomuş.

Perşembe ufak bir iş için Tuzla'ya gidip geldim. Sahil yolu çok güzelmiş, özellikle üstü açık mor VosVos içindeki üç bayanın yanında 20km yol almak kısmı. Ancak yenisini dökmek için asfaltı taradıklarında motosiklet pek zevkli değil, bu 20km'nin 2 km'si öyle geçti, CuBuF sağa sola sallanarak aklımı başıma topladı.

Cuma günü iş çıkışı bir arkadaşı Zincirlikuyu'ya bırakmaya çalıştım, yanlış yola girince Ümraniye dolaylarında bir yere bıraktım :P Artçıyla CuBuF'un performansı tatmin ediciymiş, bütün güzergahta 80'in altına düşmedik. Daha sonra 1. köprü yoluna girdim, hemen köprü öncesi girişte üstteki resmi çektim. Gün batımına karşı CuBuF, ben ve Boğaziçi Köprüsü. Güzel manzara :)

Köprüden devam edip eve uğradım, akşam yemeğimi yiyip Kumburgaz'a doğru yola koyuldum. Önümdeki araçla bıraktığım 2 saniyelik takip mesafesini kabullenemeyip bana selektör yapan bir herife önce yol vedim, ileride trafik sıkışınca da yanından aragazı verip geçtim, çok güzeldi. Bunun dışında son derece eğlenceli bir sürüşten sonra yaklaşık 70 dakikada yazlığa vardım. Bu sırada 2000. kilometremi de tamamladım. İnanmazsan bak aşağı:




Saat 9 gibi vardığım evime kıyafetimi bıraktım, bakkaldan bir bira aldım, arkadaşlarla muhabbete daldım. Yeterli sayıda biradan sonra gece 1-2 arası halı saha maçı yaptık, ardından biralarımıza döndük. Cumartesi bütün gün eğlendim, pazar da dönüş yaptım. Dönüş yolunda Kumburgaz'dan üniversiteye kadar hiç durmadım, yine de hiç yorulmadım. Tüyap'ta kaskımda patlayarak hayatını sonlandırmayıo tercih eden böcük için saygı duruşunu üniversitede yaptım. Okulda bir-iki not işini halledip eve döndüm, ders çalıştım.

Böyleyken böyle blog. "Eee?" diyeceksin, günlük formatındayım. Hadi öptüm.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Böcük için ben de saygı notumu bırakıyorum. :D Bu arada şehir içinde saatte 50 km'yi geçmemeye çalış. Bizim ülkemizdeki sürücüler pek sallamaz bu kuralı ama... Sen yine de bilinçli ol. :)

Başkentten Sevgilerle ^_^