31 Mayıs 2008 Cumartesi

Meşhur Motorum


Sevgili blog, günlük formatında takılmaya devam. Son iki gün de görece eğlenceli geçti. Dün sabahtan auditing sınavı için yola çıktım. Aşırı rüzgarlı bir hava vardı, ciddi biçimde tokatlandım okula kadar. Sınavı hallettim, Bostancı'ya doğru yola çıktım. Köprüde rüzgardan biraz daha dayak yedim, Bostancı'da işimi hallettim, dergiye doğru yola çıktım. Köprüde rüzgar gerçekten korkutucu seviyedeydi. Sürücüsünün henüz yeni aldığı belli olan bir Harley ve onu gözetleyen bir BMW'ye selam vererek yanlarına üçüncü olarak takıldım, köprüyü hep beraber bir halk otobüsünün yanına siper alarak geçtik. Köprü çıkışı tam ilk sapağa gelirken yine benzinim bitti, yedek depoya geçtim, dergiye vardım.

Dergide fotoğraf editörü sayın Cevahir Buğu CuBuF'umu fotoğraf çekimi için kullanmak istediğini söyledi. BusinessWeek'den Osman'la baraber hazırladığımız (aslında benim fikir verdiğim, Osman'ın hazırladığı) motosiklet markalarıyla ilgili bir haber için markası belli olmayacak bir motosikelt fotoğrafına ihtiyaç varmış, biz de çektik CuBuF'u kaldırıma, başladık kağıtla kaplamaya :) Motor bloğu hariç CuBuF'um tamamen kağıt kaplandığında beyaz kağıtları birleştirerek bir de fon hazırladık. Bu iş toplamda 2 saate yakın vaktimizi aldı bu 2 saat boyunca yoldan geçen tüm araçlar "naapıo bunlar yahu" bakışlarıyla neşemizi arttırdılar. Kazasız belasız çekimi tamamladık, BusinessWeek'in bu sayısında CuBuF'um yer alacak gibi görünüyor :)

Bugün de sınav falan, bitirdik bütün günü. Eve geldim uyudum, uyandım bunu yazdım. CuBuF'umda benzin kalmadı, bende de para yok, gezmek pek olası değil. İki gün evde oturmayı planlıyorum.

Hiç yorum yok: